628 Futůrologie

12. listopad 2013 | 04.28 |

628 Futůrologie

Fšechno je kněčemu dobrý, nebo neni. Atoje vlastně celá, stálese vyvíjející filozoflie života. Na poslední Šlauch mělo dorazit obrofské překvapení. Vlastně ani né tak překvapení, jako spíš obrofské a vzácné něco jiného. Nakonec ale nedorazilo nic. Rajner Mi ktomu řekl:

"Tovíš, vonoTo bydlí daleko."

Myslím si, že pokut zrovna nejsem raketou vystartován do vesmíru a jsem ohlášen coby obrofský cokolif, cosemá dostavit na Šlauch, jehoš se účastní takové hvězdy, jako napříklat My fšichni, coseho účastníme, tak musím přijít, ikdybych nemoch. Ota naMě fuzávěru jiného večera, tedy kránu asi 500x položil otásku, zda jsem básník. Přesně 720x jsem jitedy zvedl, že nejsem. A pro Ty zVás, Kteří neumíte či nechcete umět číst Zvukočeštinu, mám skvělou správu:

Rozhodl jsem se, že vyrobím DýVýDý, na kterém budu natočen sprava a zezadu, jak čtu Své Klasy pořátcích zleva a doprava. Směr kamery sprava a zezadu určily odpornice na Estetiku a Krásno. Jedna zNich úplně přesně popsala danou situaci, ješcelý problém shrnuje:

"Jedině sprava a zezadu jemožné Ho (jakoMě) natočit."

Vývoj ktomu spěje. Spisatelé budou vyrábět DýVýDý a zečtenářek se stanou diváci a poslouchači. Bude to tak lepšejší, protože si původně zamýšlenou knihu budou moct fbudoucnu pořídit i negramotní: gramotka a gramot. Zapadá Mi do této Futůrologie i rozhovor sežačkou páté třídy experimentální pražské základní futůrologistické školy:

"Místo učebnic používáme tablety. Jeto pro Nás obrofská výhoda, protože nemusíme používat mozek."

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře