1275 Prfní vlaštofka
29.1.2019 4:40 – 5:34 -1° Celsyjusa
Nešzačnu neskaspysovat, takpřettim ještěmusymuvýst, že opětnefznikla jednadobrá Klasa ažezaTomoch, jakojeTomu ostatněpokašdý atimpádem zase chlap. Fčérabylo Předávání Almanachu. Toznamená, žechlapy domařekly Svejm ženskejm:
"Dunanoční."
Ašlychlastat naPředávání. Fšechny účastnice šlytakynanoční. AjeTomutak jiš20let. TakžeJásembylfčéra takynanoční, aledoma semřekprafdu, protožetam Žádnáženskánebyla. Nemamtedydoma anipýchačku anipýchačky aprototeťnevym fkolyksemsevrátil. Aleprotožesem mrskal sprchou přetakcí, takbylajentoaleta, zuby amochsem sebousesebou rychleplácnout dopeřinapolštářů. Poprvýsemsepakprobudil ve3:33 a automatystycky semnahmátmop, gdemělbejtpřipravenej Záznamník nahrávek, jakoTomubejvá kašdejden. JenženomNeska nebylkašdejden. Byltotiš Tenpopředávání, jakušsemsepsal. Bylsemteda mírněstřízlivej aZáznamníka sinaránonepřipravyl. NamiestoToho somWacapoval sJedným chlapom. Takžesom fOněch 3:33 namiestonahráuky votpovedel Ňákemuchlapovy naJehovotáznik anatémamožnej Klasy somzabudol.Takžezasa kulvachlapovy Túto Klasu, Ktorúsom moholsepsať, ušNikdynespýšem. Vidíš, tedaslyšiš - Tochlapymóžu zafšetko. Alenezúfaj, spíšem inú. ATotrebaTúto:
Pretože mladýneznajú texty starých avobľubenych Flákou, takMapožiadalo Ňáke Mynysterstvo Niečeho Dvóležiteho (fzátvorkemam ŇMND), abych preNich (fzátvorkemam premladych) Tietotexty zmodernyzoval. Začalsom Týmto, Ktorýsamenuje DYŠSOMHUSY PÁSALA:
"Dyšsomhusy pásala
Pupkomsomsi triasala
Teťušhusy nepasom
Páčhákuju zapasom."
Fšimnisi, žefposlednom dvojveršia jeskoro apsolutnýrým, Ktorojsomsa naučilpoužívať nemlychstejno akoHopoužívajů ajCimrmani.
Móžešsibyťistá, žeašsifspomenem naDákej ďalšiFlák, takHozasaspíšem, nebojsa.
Na úplnyzáver Tejto Klasy, chcemešte uviesť, žesom siTohotieš fšimol.
(afzátvorke mam PreTých, Ktorý netušia, Ktorá byje - Zkučeština pomaly priešla do Zvukoslovenčiny)