789 Potvrzujeme přijetí
Můj taťka zaplatil společnosti Cetelem dluh za Svého vnuka, ale přišla další upomínka. Napsal Jimtedy ímejl:
"Jsem děda Jména a Příjmení, kterému přišla znova upomínka dluhu 8.124.- Kč, který jsem zaplatil 13.11. 2014.
Prosím dejte vědět, nevím, co si mám myslet.
Podpis
Vážená klientko, Vážený kliente,
děkujeme za Váš e-mail, v pořádku jsme jej obdrželi. Vašemu požadavku se budeme věnovat v nejbližším možném termínu.
S přáním příjemného dne
Oddělení Služeb klientům
CETELEM
Jakému požadavku??? Blíží se Štědrý den a na co mám čekat??? Podívejte se na datum a potvrdte příjem celého dluhu a sbohem.
Podpis
Vážený pane,
potvrzujeme přijetí Vašeho e-mailu. Váš dotaz byl předán k vyřízení na příslušné oddělení, které Vás bude v nejbližší době kontaktovat.
S přáním hezkého dne
Oddělení Služeb klientům
CETELEM
Tak ještě naposledy. Mám slabý zrak a až čáru za 000027 jsem považoval za konec předčíslí a nevím, kde se ve mně vzalo přesvědčení, že jsem jej nemusel před účtem psát. Ovšem zákon je na vaší straně a moje radost, že po cca 5ti letech konečně máme splaceny všechny dluhy vzala za své. Nicméně zachovali jste se jak smečka hyen, která se vrhá na bezmocnou oběť v jakoukoliv dobu. Přeju přijemné prožití Vánočních svátků.
Podpis"
Jáještě podotýkám, že mejly byly proloženy reklamamyma. Příklat napříklat:
Myslete na přírodu... Skutečně potřebujete vytisknout tento e-mail?
Tak ktomu dodávám, ženejenže vytisknout, alei přečíst.